Chester, Pennsylvania - Reisverslag uit Chester, Verenigde Staten van Biem Onderwater - WaarBenJij.nu Chester, Pennsylvania - Reisverslag uit Chester, Verenigde Staten van Biem Onderwater - WaarBenJij.nu

Chester, Pennsylvania

Door: Biem

Blijf op de hoogte en volg Biem

01 Juni 2014 | Verenigde Staten, Chester

Nu weer onderweg naar Houston, Texas waar we volgens de planning rond de 4de aankomen. We hebben de 29ste rond 17:30 de loods opgepikt en daarna zijn we de Delaware River opgevaren, rond 00:30 aangemeerd in Chester (we moesten een tijdje minimum vooruit varen omdat de kade nog bezet was). De volgende dag zijn we begonnen met lossen en de 30ste rond 19:30 zijn we vertrokken richting Houston.

Afgelopen week lekker rustig op zee geweest, niet heel veel te vertellen. Volgende reis staat nog steeds alleen i.p.v. Palm Beach, Florida gaan we nu naar Freeport, Texas. (zie vorige week 'Rondreisje Middellandse zee') Verder nog steeds in Newport of Hamilton naar huis. Nog 1 maandje te gaan en dan ben ik dus weer thuis! Ik begin er wel al weer een beetje naar uit te kijken!

Het is nu gelukkig weekend, dus de zaterdagavond gaan we karaoke doen met de matrozen! We hebben echt hele leuke matrozen!

Dat was het voor deze week, dus tot volgende week!

• 02 Juni 2014 - 20:25

Rob:

Ha die Biem
    Weer een heel andere omgeving geen land meer in zicht neem ik aan alleen maar water
    wel lekker rustgevend totdat de karaoke begint begrijp dat we met zwagerdag weer een
    nieuwe zanger erbij hebben.
    Nou je kan de dagen gaan aftellen weer even lekker naar huis misschien met de verjaardag van je moeder thuis wie weet.
    Hier is alles goed de mannen groeien als kool hebben tekort aan hun voorgeschreven hoeveelheid
    dus dan maar even meer ze kijken n u al niet op een flesje meer of minder wel mooi hoor de mannen.
    Loesje is vandaag op vakantie naar texel naar de krim in cocksdorp hebben tot nu toe mooi weer
    wij stomen nu naar Den \Helder morgen mensen oppikken en dan weer boven de eilanden stomen
    voor nieuw onderzoek nog 3 weken en dan vakantie als het goed is, nou man zal even helpen afmeren
    goeie stoom en wel thuis.

Gr Rob